Profesjonalna obsługa klienta
Gdzie jest dostępny kurs | Opis i cena kursu | Planowana data rozpoczęcia | ||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Centrum Kształcenia Zawodowego w Gliwicach ul. Prymasa St. Wyszyńskiego 11, 44-100 Gliwice tel.: 32 231-11-81 tel. kom.: 697-818-625 e-mail: gliwice@zdz.katowice.pl www: www.kursy.gliwice.zdz.pl |
Szczegóły
×
×
Profesjonalna obsługa klienta
Poziom kursu: Podstawowy
Cena kursu: 550.00 zł
Ilość godzin: 16
Planowany termin rozpoczęcia:
Cel kursu
Podstawowym celem kursu jest wytworzenie wśród uczestników szkolenia nawyków profesjonalnej obsługi klientów Wymagania dla kandydata
Kurs przeznaczony jest dla wszystkich, którzy sprzedają produkty lub usługi (sprzedawcy w sklepach, przedstawiciele handlowi, agenci ubezpieczeniowi, akwizytorzy, itd.). Tematy zajęć
Moduł I. Przygotowanie Moduł II. Nawiązanie kontaktu Moduł III. Zbadanie potrzeb klienta Moduł IV. Prezentacja
Moduł VI. Zamykanie sprzedaży 6.3.Trening umiejętności zamykania sprzedaży Moduł VII. Kontakt po sprzedaży Moduł VIII. Przemyślenie całego procesu i wyciągnięcie wniosków Egzamin/uprawnienia
Egzamin wewnętrzny Informacje dodatkowe
Zajęcia powinni prowadzić psychologowie lub trenerzy, posiadający referencje i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w dziedzinie biznesu. |
TERMIN DO UZGODNIENIA | ||||||||||||||
Centrum Kształcenia Zawodowego w Katowicach ul. Krasińskiego 2, 40-952 Katowice tel.: 32 603 77 94 tel. kom.: 697 818 632 e-mail: katowice@zdz.katowice.pl www: www.kursy.katowice.zdz.pl |
Szczegóły
×
×
Profesjonalna obsługa klienta
Poziom kursu: Podstawowy
Cena kursu: 650.00 zł
Ilość godzin: 22
Planowany termin rozpoczęcia:
Cel kursu
Podstawowym celem kursu jest wytworzenie wśród uczestników szkolenia nawyków profesjonalnej obsługi klientów Wymagania dla kandydata
Kurs przeznaczony jest dla wszystkich, którzy sprzedają produkty lub usługi (sprzedawcy w sklepach, przedstawiciele handlowi, agenci ubezpieczeniowi, akwizytorzy, itd.). Tematy zajęć
Moduł I. Przygotowanie Jednostki modułowe: Moduł II. Nawiązanie kontaktu Jednostki modułowe: Moduł III. Zbadanie potrzeb klienta
Moduł IV. Prezentacja
Moduł VI. Zamykanie sprzedaży
6.3.Trening umiejętności zamykania sprzedaży Moduł VII. Kontakt po sprzedaży
Moduł VIII. Przemyślenie całego procesu i wyciągnięcie wniosków
Egzamin/uprawnienia
Egzamin wewnętrzny Informacje dodatkowe
Podana cena za kurs jest ceną szacunkową dla grupy 6/8-osobowej. Cena ostateczna jest uzależniona od ilości słuchaczy.
Zajęcia powinni prowadzić psychologowie lub trenerzy, posiadający referencje i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w dziedzinie biznesu. |
TERMIN DO UZGODNIENIA | ||||||||||||||
Centrum Kształcenia Zawodowego w Kętach ul. Żwirki i Wigury 27 b, 32-650 Kęty tel.: 33 845 31 06 tel. kom.: 697-818-645 e-mail: kety@zdz.katowice.pl www: www.kursy.kety.zdz.pl |
Szczegóły
×
×
Profesjonalna obsługa klienta
Poziom kursu: Podstawowy
Cena kursu: 650.00 zł
Ilość godzin: 22
Planowany termin rozpoczęcia:
Cel kursu
Podstawowym celem kursu jest wytworzenie wśród uczestników szkolenia nawyków profesjonalnej obsługi klientów Wymagania dla kandydata
Kurs przeznaczony jest dla wszystkich, którzy sprzedają produkty lub usługi (sprzedawcy w sklepach, przedstawiciele handlowi, agenci ubezpieczeniowi, akwizytorzy, itd.). Tematy zajęć
Moduł I. Przygotowanie Moduł II. Nawiązanie kontaktu Moduł III. Zbadanie potrzeb klienta Moduł IV. Prezentacja
Moduł VI. Zamykanie sprzedaży 6.3.Trening umiejętności zamykania sprzedaży Moduł VII. Kontakt po sprzedaży Moduł VIII. Przemyślenie całego procesu i wyciągnięcie wniosków Egzamin/uprawnienia
Egzamin wewnętrzny Informacje dodatkowe
Podana cena za kurs jest ceną szacunkową dla grupy 6/8-osobowej. Cena ostateczna jest uzależniona od ilości słuchaczy.
Zajęcia powinni prowadzić psychologowie lub trenerzy, posiadający referencje i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w dziedzinie biznesu. |
TERMIN DO UZGODNIENIA | ||||||||||||||
Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Rybniku ul. Klasztorna 14, 44-200 Rybnik tel.: 32 433 26 00 tel. kom.: 607 886 553 e-mail: rybnik@zdz.katowice.pl www: www.kursy.rybnik.zdz.pl |
Szczegóły
×
×
Profesjonalna obsługa klienta
Poziom kursu: Podstawowy
Cena kursu: 650.00 zł
Ilość godzin: 22
Planowany termin rozpoczęcia:
Cel kursu
Podstawowym celem kursu jest wytworzenie wśród uczestników szkolenia nawyków profesjonalnej obsługi klientów Wymagania dla kandydata
Kurs przeznaczony jest dla wszystkich, którzy sprzedają produkty lub usługi (sprzedawcy w sklepach, przedstawiciele handlowi, agenci ubezpieczeniowi, akwizytorzy, itd.). Tematy zajęć
Moduł I. Przygotowanie Moduł II. Nawiązanie kontaktu Moduł III. Zbadanie potrzeb klienta Moduł IV. Prezentacja
Moduł VI. Zamykanie sprzedaży 6.3.Trening umiejętności zamykania sprzedaży Moduł VII. Kontakt po sprzedaży Moduł VIII. Przemyślenie całego procesu i wyciągnięcie wniosków Egzamin/uprawnienia
Egzamin wewnętrzny Informacje dodatkowe
Podana cena za kurs jest ceną szacunkową dla grupy 6-8 osobowej. Cena ostateczna jest uzależniona od ilości słuchaczy.
Zajęcia powinni prowadzić psychologowie lub trenerzy, posiadający referencje i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w dziedzinie biznesu. |
TERMIN DO UZGODNIENIA | ||||||||||||||
Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Rybniku ul. Klasztorna 14, 44-200 Rybnik tel.: 32 433 26 00 tel. kom.: 607 886 553 e-mail: rybnik@zdz.katowice.pl www: www.kursy.rybnik.zdz.pl |
Szczegóły
×
×
Profesjonalna obsługa klienta
Poziom kursu: Podstawowy
Cena kursu: 650.00 zł
Ilość godzin: 22
Planowany termin rozpoczęcia:
Cel kursu
Podstawowym celem kursu jest wytworzenie wśród uczestników szkolenia nawyków profesjonalnej obsługi klientów Wymagania dla kandydata
Kurs przeznaczony jest dla wszystkich, którzy sprzedają produkty lub usługi (sprzedawcy w sklepach, przedstawiciele handlowi, agenci ubezpieczeniowi, akwizytorzy, itd.). Tematy zajęć
Moduł I. Przygotowanie Moduł II. Nawiązanie kontaktu Moduł III. Zbadanie potrzeb klienta Moduł IV. Prezentacja
Moduł VI. Zamykanie sprzedaży 6.3.Trening umiejętności zamykania sprzedaży Moduł VII. Kontakt po sprzedaży Moduł VIII. Przemyślenie całego procesu i wyciągnięcie wniosków Egzamin/uprawnienia
Egzamin wewnętrzny Informacje dodatkowe
Podana cena za kurs jest ceną szacunkową dla grupy 6-8 osobowej. Cena ostateczna jest uzależniona od ilości słuchaczy.
Zajęcia powinni prowadzić psychologowie lub trenerzy, posiadający referencje i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w dziedzinie biznesu. |
TERMIN DO UZGODNIENIA | ||||||||||||||
Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Skoczowie ul. Cieszyńska 25, 43-430 Skoczów tel.: 33 853 03 51 tel. kom.: 697 818 722 e-mail: skoczow@zdz.katowice.pl www: www.kursy.skoczow.zdz.pl |
Szczegóły
×
×
Profesjonalna obsługa klienta
Poziom kursu: Podstawowy
Cena kursu: 400.00 zł
Ilość godzin: 8
Planowany termin rozpoczęcia:
Cel kursu
Podstawowym celem kursu jest wytworzenie wśród uczestników szkolenia nawyków profesjonalnej obsługi klientów Wymagania dla kandydata
Kurs przeznaczony jest dla wszystkich, którzy sprzedają produkty lub usługi (sprzedawcy w sklepach, przedstawiciele handlowi, agenci ubezpieczeniowi, akwizytorzy, itd.). Tematy zajęć
Moduł I. Przygotowanie Moduł II. Nawiązanie kontaktu Moduł III. Zbadanie potrzeb klienta Moduł IV. Prezentacja
Moduł VI. Zamykanie sprzedaży 6.3.Trening umiejętności zamykania sprzedaży Moduł VII. Kontakt po sprzedaży Moduł VIII. Przemyślenie całego procesu i wyciągnięcie wniosków Egzamin/uprawnienia
Egzamin wewnętrzny Informacje dodatkowe
Podana cena za kurs jest ceną szacunkową dla grupy 6-8 osobowej. Cena ostateczna jest uzależniona od ilości słuchaczy.
Zajęcia powinni prowadzić psychologowie lub trenerzy, posiadający referencje i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w dziedzinie biznesu. |
TERMIN DO UZGODNIENIA | ||||||||||||||
Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Zabrzu ul. Park Hutniczy 13, 41-800 Zabrze tel.: 32 271 10 58 tel. kom.: 697 818 745 e-mail: zabrze@zdz.katowice.pl www: www.kursy.zabrze.zdz.pl |
Szczegóły
×
×
Profesjonalna obsługa klienta
Poziom kursu: Podstawowy
Cena kursu: 1000.00 zł
Ilość godzin: 40
Planowany termin rozpoczęcia:
Cel kursu
Podstawowym celem kursu jest wytworzenie wśród uczestników szkolenia nawyków profesjonalnej obsługi klientów Wymagania dla kandydata
Kurs przeznaczony jest dla wszystkich, którzy sprzedają produkty lub usługi (sprzedawcy w sklepach, przedstawiciele handlowi, agenci ubezpieczeniowi, akwizytorzy, itd.). Tematy zajęć
Moduł I. Przygotowanie Moduł II. Nawiązanie kontaktu Moduł III. Zbadanie potrzeb klienta Moduł IV. Prezentacja
Moduł VI. Zamykanie sprzedaży 6.3.Trening umiejętności zamykania sprzedaży Moduł VII. Kontakt po sprzedaży Moduł VIII. Przemyślenie całego procesu i wyciągnięcie wniosków Egzamin/uprawnienia
Egzamin wewnętrzny Informacje dodatkowe
Podana cena za kurs jest ceną szacunkową dla grupy 6/8-osobowej. Cena ostateczna jest uzależniona od ilości słuchaczy.
Zajęcia powinni prowadzić psychologowie lub trenerzy, posiadający referencje i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w dziedzinie biznesu. |
TERMIN DO UZGODNIENIA | ||||||||||||||
Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Żarkach ul. Sosnowa 2, 42-310 Żarki tel.: 34-314-82-25 tel. kom.: 697-818-674 e-mail: zarki@zdz.katowice.pl www: www.kursy.zarki.zdz.pl |
Szczegóły
×
×
Profesjonalna obsługa klienta
Poziom kursu: Średniozaawansowany
Cena kursu: 600.00 zł
Ilość godzin: 16
Planowany termin rozpoczęcia:
Cel kursu
Podstawowym celem kursu jest wytworzenie wśród uczestników szkolenia nawyków profesjonalnej obsługi klientów, w tym zapoznanie z technikami skutecznej sprzedaży wrac z zamykaniem rozmowy handlowej. Wykłady prowadzi doświadczony sprzedawca produktów i usług bankowych, posiadający 10 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć ze skutecznej sprzedaży. Wymagania dla kandydata
Kurs przeznaczony jest dla wszystkich, którzy sprzedają produkty lub usługi (sprzedawcy w sklepach, przedstawiciele handlowi, agenci ubezpieczeniowi, akwizytorzy, itd.). Tematy zajęć
Moduł I. Przygotowanie Moduł II. Nawiązanie kontaktu Moduł III. Zbadanie potrzeb klienta Moduł IV. Prezentacja
Moduł VI. Zamykanie sprzedaży 6.3.Trening umiejętności zamykania sprzedaży Moduł VII. Kontakt po sprzedaży Moduł VIII. Przemyślenie całego procesu i wyciągnięcie wniosków Egzamin/uprawnienia
Egzamin wewnętrzny Informacje dodatkowe
Podana cena za kurs jest ceną szacunkową dla grupy 6-8 osobowej. Cena ostateczna jest uzależniona od ilości słuchaczy.
Zajęcia powinni prowadzić psychologowie lub trenerzy, posiadający referencje i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w dziedzinie biznesu. |
TERMIN DO UZGODNIENIA | ||||||||||||||
Centrum Kształcenia Zawodowego w Żywcu ul. Sienkiewicza 65, 34-300 Żywiec tel.: 33-861-43-46 tel. kom.: 697-818-746 e-mail: zywiec@zdz.katowice.pl www: www.kursy.zywiec.zdz.pl |
Szczegóły
×
×
Profesjonalna obsługa klienta
Poziom kursu: Podstawowy
Cena kursu: 650.00 zł
Ilość godzin: 22
Planowany termin rozpoczęcia:
Cel kursu
Podstawowym celem kursu jest wytworzenie wśród uczestników szkolenia nawyków profesjonalnej obsługi klientów Wymagania dla kandydata
Kurs przeznaczony jest dla wszystkich, którzy sprzedają produkty lub usługi (sprzedawcy w sklepach, przedstawiciele handlowi, agenci ubezpieczeniowi, akwizytorzy, itd.). Tematy zajęć
Moduł I. Przygotowanie Moduł II. Nawiązanie kontaktu Moduł III. Zbadanie potrzeb klienta Moduł IV. Prezentacja
Moduł VI. Zamykanie sprzedaży 6.3.Trening umiejętności zamykania sprzedaży Moduł VII. Kontakt po sprzedaży Moduł VIII. Przemyślenie całego procesu i wyciągnięcie wniosków Egzamin/uprawnienia
Egzamin wewnętrzny Informacje dodatkowe
Podana cena za kurs jest ceną szacunkową dla grupy 6-8 osobowej. Cena ostateczna jest uzależniona od ilości słuchaczy.
Zajęcia powinni prowadzić psychologowie lub trenerzy, posiadający referencje i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w dziedzinie biznesu. |
TERMIN DO UZGODNIENIA |